Известие

Collapse
No announcement yet.

Смяна на съединител ,но хърка назадна

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Смяна на съединител ,но хърка назадна

    Здравейте колеги смениха ми съединитела и лагер помпата ,но като я взех колата на задна като превклучвам хърка.
    Моя майстор каза че имало въздух и той със времето ще излезе сам и ще отихне.
    Вече минаха 3 дни ,но няма промяна .
    Особеното е че ,като се раздвижи с помпане и каране се оправя и като истине пак почва да хърка.
    Моля за помощ как ще се оправи това.
    Съединитела е Валео.
    Last edited by alfon156; d.m.y г., 22:19.

  • #2
    Като има въздух защо не я е обезвъздушил? Все пак си плащаш за качествено свършена работа, не да го черпиш.


    Comment


    • #3
      Май нямало как да го изкара. И сега се моля да излезе въздоха като карам

      Comment


      • #4
        Има как, на мен един път ми потъна съединителя и до там беше, но не го обезвъздушавах аз.

        Писано е във форума-> цък!


        Comment


        • #5
          и той със времето ще излезе сам и ще отихне.
          Що не му каза, че ще му платиш труда когато утихне !!!!!
          Само няма да се оправи, потърси си компетентна помощ !
          Alfa Romeo EX 155 1.8SS,147jtd,156TS,156jtd,
          159 1.9 няколко. 2.4 няколко, Auto, ръчка - всичко
          NEW 159 2.0 JTDm Black TI

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от alfon156 Покажи съобщение
            Май нямало как да го изкара. И сега се моля да излезе въздоха като карам
            Би трябвало да можеш и сам да си го обезвъздушиш. Погледни под акумулатора където ти е скоростната кутия. На нея трябва да има едно малко "прозорче", в което влиза маркучето на хидравликата за съед. Ако имаш цилиндърче като на спирачен апарат за обезвъздушаване е лесно.
            В раздела с важните теми за 156 има тема"Смяна на помпа на педала на съединитела" в края на която съм описал как се прави.
            Дано съм успял да ти помогна
            Alfa 156 1,6 TS ex
            Alfa 166 2,4 JTD 136 hp ex
            Alfa 159 2,4 JTDm 200hp

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от alfon156 Покажи съобщение
              Здравейте колеги смениха ми съединитела и лагер помпата ,но като я взех колата на задна като превклучвам хърка.
              Моя майстор каза че имало въздух и той със времето ще излезе сам и ще отихне.
              Вече минаха 3 дни ,но няма промяна .
              Особеното е че ,като се раздвижи с помпане и каране се оправя и като истине пак почва да хърка.
              Моля за помощ как ще се оправи това.
              Съединитела е Валео.
              С времето единственото, което ще стане е, че няма вече как да си потърсиш рекламацията. Що си вземате колите направени наполовина, вие наполовина ли плащате? Обезвъздушава се като спирачки - помпиш педала и един пуска отпред - плавно и поне 10-на пъти.
              sigpic
              156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
              "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

              Comment


              • #8
                Смени си майстора, че недай се боже следващия път да не ти сложи масло в двигателя и да ти кажи "то с времето ще утихне, завинаги" големи мизерници има и мързели. Сега по темата: моята беше така със задната след обезвъздушаване всичко заспа. Отивай му носи колата на този псевдо майстор да си оправя колата или да ти върне част от парите!!! Да се научат най-накрая.

                Comment


                • #9
                  На времето и на мен ми смениха една от помпите на съединителя, и аз доволен се прибирам в къщи. На другия ден имах път и като се качих в колата забелязах как педала е на пода. Обаждам се на майстора и ония вика "Помпи и ще се вдигне, въздуха ще избяга сам". После през целия път се налагаше на половин час да отбивам и да помпя педала, за да се вдигне от пода. В крайна сметка ходих пак и махнахме въздуха от системата, ама на мен ми е интересно от къде точно ще избяга тоя въздух, като това е затворена система.

                  Comment


                  • #10
                    Оттам където се налива, обаче не се получава от само се бе си.Просто ги мързи...идеята е че въздуха е по лек от течността и ще изплува в казанчето ма как ще мине през гумичките в помпата не е ясно.Може да му го демонстрираш с маркуче от медицинска система как мехурчето си стои и не изплува.Повърхностното напрежение между мехурчето и стените на тръбичката е по-голямо от подемната сила на мехурчето.
                    По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
                    конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
                    Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
                    Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

                    Comment


                    • #11
                      Колеги проблема ми си остана ходих да обезвъздуши съединитела майстора ми .
                      Проблема продължава - хърка на задна като се постопли колата от каране изчезва понякога. Не знам какво да я правим. Моля за идеи ((((((((

                      Comment


                      • #12
                        Да не са те оставили без масло в скоростите, или да са ти преплели жилата при монтирането...
                        Alfa 156 1,6 TS ex
                        Alfa 166 2,4 JTD 136 hp ex
                        Alfa 159 2,4 JTDm 200hp

                        Comment


                        • #13
                          Колеги като отворих капачето на казанчето за доливане на масло към спирачната система има един бял пуплавак и забелязах че във маслото има утайка като сив метален прах.Това нормално ли е след смяна на съединителя и възможно ли е това да е причина за трудното включване на задна скорост? Ако трябва да се сменя маслото какво е?

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от alfon156 Покажи съобщение
                            Колеги като отворих капачето на казанчето за доливане на масло към спирачната система има един бял пуплавак и забелязах че във маслото има утайка като сив метален прах.Това нормално ли е след смяна на съединителя и възможно ли е това да е причина за трудното включване на задна скорост? Ако трябва да се сменя маслото какво е?
                            Ако феродовия диск е малко по-дебел от колкото трябва,известно време ще включва задна по-трудно и ще прехърква.
                            Alfa Romeo 156 2.4JTD , 156 SW 2.4 JTD ,156 SW 1.9 JTD , 156 SW 1.9 JTD Q4 ,147 1.9 JTD

                            Comment


                            • #15
                              Дано да си прав колега ,че се изръсих 600 лв. за съединител ,лагер помпа и труд и накрая скоростите не включват леко - най вече задната.

                              Comment

                              Working...
                              X